Adunare Generală Anuală 2025
CONVOCATORUL
ADUNĂRII GENERALE ANUALE 2025
Consiliul Director al Asociației Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor Tg-Jiu, denumită prescurtat A.C.A.R.P. Tg-Jiu, înfiinţată în anul 1953 prin asocierea voluntară a pensionarilor din judeţul Gorj în baza Decretului 204/195, funcţionând în conformitate cu prevederile Legii 540/2002 privind casele de ajutor reciproc ale pensionarilor, ale Legii 122/1996 republicată și potrivit dispoziţiilor OG 26/2000, cu modificările şi completările ulterioare, cod de identificare fiscală 5529305, cu sediul în loc. Tg-Jiu, str. Theodor Aman, nr. 17, jud. Gorj
Având în vedere:
- Prevederile O.G. nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare;
- Prevederile Statutului Asociației Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor Tg-Jiu;
- Hotărârea Consiliului Director nr. 41 din data de 30.12.2024;
- Hotărârea Consiliului Director nr. 7 din data de 10.03.2025,
CONVOACĂ:
Adunarea Generală Anuală a membrilor Asociației Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor Tg-Jiu pentru data de 27 martie 2025, ora 0900 la sediul Asociației din str. Theodor Aman, nr. 17, Localitatea Tg-Jiu, Jud. Gorj.
I. Ordinea de zi a Adunării Generale Anuale este următoarea:
- Aprobarea Raportului privind activitatea Consiliului Director pentru anul 2024 și descărcarea de gestiune a acestuia.
- Aprobarea Situațiilor financiare aferente anului 2024 – bilanțul contabil și darea de seama contabilă și repartizarea excedentului anual.
- Aprobarea Execuției Bugetului de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2024.
- Aprobarea Proiectului Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2025.
- Aprobarea Raportului Comisiei de Cenzori pentru anul financiar 2024.
- Aprobarea Proiectului de hotărâri al Consiliului Director valabil pentru anul 2025.
- Aprobarea Listei de investiții pentru anul 2025.
- Aprobarea Statutului C.A.R.P. Tg-Jiu în forma modificată și completată.
Începând cu data de 20 martie 2025, toate documentele incluse pe ordinea de zi, propuse spre aprobare Adunării Generale Anuale, vor fi disponibile, în zilele lucrătoare, de luni până joi între orele 08:00 – 16:30 și vinerea, între orele 08:00 – 14:00, la sediul Asociației din Strada Theodor Aman, nr. 17, loc. Tg-Jiu, jud. Gorj, precum și pe website-ul Asociației https://carptgjiu.ro, la Secțiunea „Adunare Generală Anuală 2025”.
Conform Art. 8 alin. (2) din Statutul Asociației, în situația neîndeplinirii condiției de cvorum pentru desfășurarea Adunării Generale Anuale la data și ora primei convocări, se convoacă o nouă Adunare Generală Anuală, pentru data de 27.03.2025, ora 1100, la aceeași locație, având aceeași ordine de zi.
II. Participarea la ședința Adunării Generale Anuale
Conform Art. 4 lit. d) din Statutul Asociației, membrii Asociației, activi la data de 27 martie 2025, au dreptul să participe și să voteze la Adunarea Generală Anuală, personal, prin reprezentanţi sau să reprezinte ca delegat cu procură specială pe alți membrii A.C.A.R.P.
Accesul membrilor îndreptățiți să participe la Adunarea Generală Anuală este permis prin simpla proba a identității acestora, după cum urmează:
a) Membri activi ai Asociației care doresc să participe vor avea acces pe baza actului de identitate;
b) În cazul participării prin delegat cu procură specială, documentele care trebuie prezentate sunt: actul de identitate al delegatului, și procura specială, în original.
Procurile speciale trebuie să conțină mențiuni specifice pentru Adunarea Generală Anuală din care să rezulte că mandatarul este împuternicit să participe și să voteze în numele membrului. Un membru al Asociației poate fi reprezentat în Adunarea Generală Anuală de către un singur mandatar având o procură specială acordată pentru reprezentare.
Se recomandă ca procurile speciale, în original, însoțite de o copie a actului de identitate al persoanei mandatate să fie depuse la Secretariatul Asociației, situat în loc. Tg-Jiu, str. Theodor Aman, nr. 17, jud. Gorj, atât fizic, cât și prin orice formă de curierat, cu confirmare de primire, în plic închis, cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ANUALĂ”, până la data de 25 martie 2025, ora 10:00.
Procurile speciale depuse până la data de 25 martie 2025, ora 10:00 vor fi verificate și validate de persoanele desemnate prin hotărârea Consiliului Director nr. 7 din data de 10.03.2025, până la data de 26 martie 2025, ora 12:00.
Exemplarul în original al procurii speciale, va fi remis depunătorului după verificare și validare, urmând ca pentru Adunarea Generală Anuală să fie utilizat un exemplar în copie, certificată pentru conformitate cu originalul de către salariatul din cadrul Secretariatului Asociației.
Hotărârea Adunării Generale Anuale se va publica atât pe website-ul Asociației https://carptgjiu.ro, la Secțiunea „Adunare Generală Anuală 2025”, cât și la sediul unității în data de 28 martie 2025, ora 1200.
Alte informatii la telefon: 0253/217 960.
CONVOCATORUL ADUNĂRII GENERALE ANUALE 2025
Materialele ce se vor supune aprobării Adunării Generale Anuale 2025:
- Raportul privind activitatea Consiliului Director pentru anul 2024 și descărcarea de gestiune a acestuia
- Situații financiare aferente anului 2024 – bilanțul contabil, darea de seama contabilă și repartizarea excedentului anual și Raportul Președintelui
- Execuția Bugetului de Venituri și Cheltuieli al anului 2024
- Proiectul Bugetului de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2025
- Raportul Comisiei de Cenzori pentru anul financiar 2024
- Proiectul de hotărâri al Consiliului Director valabil pentru anul 2025
- Lista de investiții valabilă pentru anul 2025
- Statutul A.C.A.R.P. Tg-Jiu în forma modificată și completată
HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE ANUALE 2025 din data de 27 martie 2025